Τα must have body scrub που πρέπει να δοκιμάσεις!

 Αγαπημένες μου φίλες, στο σημερινό κείμενο θα μιλήσουμε για την μεγαλύτερη μου αγάπη, όταν μπαίνω για μπάνιο, τα scrub σώματος. Στο Πανεπιστήμιο θυμάμαι, είχα μάθει για πρώτη φορά τι είναι η απολέπιση σώματος και είχα αγοράσει το πρώτο μου scrub.

Από τότε έχουν περάσει αρκετά χρόνια, όμως το μπάνιο εξακολουθεί να είναι ο χώρος στον οποίο χαλαρώνω και αποφορτίζομαι. Μάλιστα το έχω φτιάξει κι έτσι, ώστε με το που μπαίνει να παίρνεις θετικά vibes. Σε μία γωνιά λοιπόν έχω βάλει μαζί με τα κεριά μου και τα scrub, που αγαπώ πολύ, μαζί με αυτά που με βοηθάνε να αντιμετωπίσω και την κυτταρίτιδα!

Και ναι ακούσατε πολύ καλά! Τα scrub σώματος για κυτταρίτιδα είναι ο καλύτερος μου σύμμαχος, όλες τις εποχές, πόσο μάλλον τώρα που πλησιάζει και το καλοκαιράκι. Τι πλησιάζει δηλαδή... Είναι σαν να έχει ξεκινήσει ήδη στις καρδιές μας! Όλα τα scrub που χρησιμοποιώ, τα έχω πάρει από το Notino, καθώς πέραν του ότι τα βρίσκω σε υπερβολικά χαμηλές τιμές, έχουν ότι χρειάζομαι!

Τελευταία δοκιμάζω το organic shop scrub  με μάνγκο και ζάχαρη. Έχει πολύ γλυκό άρωμα και σε ταξιδεύει σε μέρη εξωτικά, που λόγω της καραντίνας μόνο νοητά μπορούμε να ταξιδέψουμε σε αυτά! Αν λοιπόν, ψάχνεις κι εσύ το κατάλληλο scrub επισκέψου το Notino και θα με ευγνωμονείς. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να περνάτε υπέροχα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti