Φρόντισε τα μαλλιά σου με το λάδι μαλλιών της εταιρείας ANAPLASIS!

 Αγαπημένες μου κι αγαπημένοι μου, ξέρω ότι έχω πολύ καιρό να γράψω κάποιο κείμενο. Αυτό συμβαίνει όχι γιατί δεν έχω πράγματα να σας δείξω και να σας πω, αλλά επειδή κάποιες φορές ο χρόνος τρέχει και σε παίρνει μαζί του. Ο Σεπτέμβρης οδεύει προς το τέλος του και ήδη έχω θέσει τους στόχους μου για την καινούρια χρονιά.



Θέλω αυτή την χρονιά, να σου κάνω περισσότερους διαγωνισμούς και να μοιράζομαι τα νέα από περισσότερες και μεγαλύτερες συνεργασίες μαζί σου. Θέλω να φωτογραφίζω το τι συμβαίνει γύρω μου και να γίνω η καλύτερη σου φίλη. Μια τέτοια λοιπόν, συνεργασία στόχος, ήταν κι η συνεργασία μου με την εταιρεία ANAPLASIS.

Η εταιρεία αυτή, έγινε γνωστή σε εμένα από την αγάπη των κοριτσιών, που έπαιρναν ότι κι αν λάνσαρε. Μάλιστα, στο eshop τους μπορείτε να βρείτε ότι ονειρεύεστε για την ενυδάτωση της επιδερμίδας και των μαλλιών σας. Εγώ δεν μπορείτε να φανταστείτε,  πόσο χαρούμενη είμαι, που μου στείλανε το best seller τους!


Το έλαιο μαλλιών RPNZL προλαμβάνει την ψαλίδα και το σπάσιμο, αναδομεί την τρίχα και βοηθάει στο styling των μαλλιών! Δεν σας κρύβω, πως εγώ ήμουν ιδιαίτερα επιφυλακτική για να το δοκιμάσω, καθώς η τρίχα των μαλλιών μου είναι λεπτή και τα μαλλιά μου λαδώνουν κατευθείαν. Με το συγκεκριμένο λαδάκι τα μαλλιά μου είναι πιο λαμπερά κι ενυδατωμένα από ποτέ!

Αν λοιπόν κι εσύ ανυπομονείς, να πάρεις στα χέρια σου αυτό το λαδάκι ή να δεις και άλλα καλλυντικά της εταιρείας μπορείς να τους βρεις στην σελίδα τους στο Facebook, στο Instagram, αλλά και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti