Τα αποσμητικά κρυστάλλου της Touch of Pure είναι ότι πιο hot κυκλοφορεί στην αγορά!

Φίλοι μου, η αλήθεια είναι ότι κάπως έχω χαθεί από το blog κι αυτό όχι γιατί δεν έχω να σας παρουσιάσω καινούρια λανσαρίσματα, αλλά γιατί όλα αυτά σας τα γράφω αναλυτικά μέσω της σελίδας μου στο Instagram. Ωστόσο, σε κάποιες περιστάσεις, όταν λαμβάνω τόσο προσεγμένα δέματα θεωρώ χρέος μου να σας τα δείξω ακόμα πιο εκτενώς και να σας μιλήσω αναλυτικά!



Αρχικά, να σας πω ότι η Touch of Pure, είναι μία μικρή οικογενειακή επιχείρηση, που παράγει τα φυσικά αποσμητικά με το εν λόγω λογότυπο και χρησιμοποιούν βιολογικά και αγνά συστατικά, από πρώτες ύλες Ελλήνων παραγωγών. Τα συγκεκριμένα αποσμητικά, έχουν εξαιρετική αποσμητική δράση, που την χρειαζόμαστε όχι μόνο τους πιο ζεστούς μήνες της άνοιξης και του καλοκαιριού, αλλά όλο τον χρόνο.



Έρχονται μάλιστα, σε πέντε διαφορετικές και πολύ όμορφες συσκευασίες, που τα καθιστούν ιδανικά να τα κουβαλάμε πάντα μαζί μας στο νεσεσέρ και να μην νιώθουμε ποτέ εκτεθειμένες. Βγαίνουν σε πέντε αρώματα και είναι και για γυναίκες και άντρες. 
Έχουν τέλεια συστατικά, όπως το εκχύλισμα χαμομηλιού, πανθενόλης κι αλόης βέρας, τα οποία είναι γνωστά για τις καταπραυντικές και αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες. Μάλιστα, το πολύτιμο λάδι αγριελιάς και το καστορέλαιο, προσφέρει πλούσια ενυδάτωση και θρέψη της επιδερμίδας. Από τότε, που τα έλαβα στα χέρια μου δεν μπορώ να σταματήσω να τα μυρίζω. 



Καθώς οι καιροί αλλάζουν κι οι περισσότεροι ψάχνουν για πιο ιδιαίτερες επιλογές, τα συγκεκριμένα είναι vegan, cruelty free και έχουν βιολογικά συστατικά. Η τιμή τους είναι σούπερ προσιτή, που μάλιστα τα καθιστά και το καλύτερο δώρο για όσους αγαπάτε.
Τέλος, είναι ιδανικά ακόμα και για τα παιδάκια, αφού ΔΕΝ περιέχουν χλωρουδρικά άλατα αλουμινιόυ, που είναι υπεύθυνα για διάφορες σοβαρές αρρώστιες, δενέχουν οινόπνευμα, parabens και άλλες βλαβερές ουσίες.
Περιμένω λοιπόν, να τα δοκιμάσετε και να μου στείλετε σε μήνυμα τις εντυπώσεις σας. Μπορείτε να τα βρείτε στη σελίδα τους σε Facebook https://www.facebook.com/groups/touchofpure.gr, Instagram https://www.instagram.com/touch_of_pure/ αλλά και στην ηλεκτρονική τους σελίδα https://www.touchofpure.gr/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti