Tα προϊόντα Dermagor άλλαξαν την ρουτίνα περιποίησης του προσώπου μου!

Αγαπημένες μου φίλες αυτό το ποστ, έρχεται εν όψει μεγάλου καύσωνα και τι καλύτερο να σας μιλήσω για την ρουτίνα του προσώπου μου, τώρα το καλοκαίρι! Η αλήθεια είναι πως το πρώτο που κοιτάω να αγοράσω το καλοκαίρι και φυσικά χρησιμοποιώ και όλη την χρονιά είναι τα αντηλιακά μου. Η εταιρεία Dermagor μπορώ να πω πως έχει μεγάλη ποικιλία σε αντηλιακά και το ακόμη καλύτερο είναι πως έχουν όλα 50 συν δείκτη προστασίας. Ζώντας στην Ελλάδα, σε μία χώρα όπου λούζεται από τον ήλιο τα αντηλιακά Dermagor, είναι η μόνη λύση!


Εγώ προμηθεύτηκα, την αντηλιακή κρέμα προσώπου που είναι παράλληλα και BB, που περιέχει φυσικά οργανικά φίλτρα, φυτικά εκχυλίσματα και αντιοξειδωτικές ουσίες για κορυφαία προστασία UVA/UVB ακτινοβολία  και άριστη ανοχή στο δέρμα. Επίσης είναι ανθεκτικό στο νερό και στον ιδρώτα, γεγονός που το καθιστά ιδανικό, είτε βρίσκεστε σε κάποιο νησί και κάνετε τα μπάνια σας, είτε δουλεύετε με πυρετώδεις ρυθμούς στην πόλη. Επίσης είναι, μία αντηλιακή κρεμούλα που ενυδατώνει σε βάθος την επιδερμίδα ενώ παράλληλα αφήνει ένα πέπλο φρεσκάδας που διαρκεί όλη την ημέρα. Είναι κατάλληλη για όλη την οικογένεια και την έχουμε λατρέψει όλοι ανεξαιρέτως! Και ένα ακόμη στοιχείο της που είναι και το πιο βασικό για εμένα είναι δερματολογικά ελεγμένη και υποαλλεργική.


Στο σώμα σαν αντηλιακή επέλεξα την Dermagor Spray Sollaire, που έχει και αυτή 50 συν δείκτη προστασίας και έχει και αυτή φυσικά οργανικά φίλτρα, φυτικά εκχυλίσματα και αντιοξειδωτικές ουσίες  που με προστατεύουν από την UVA/UVB ακτινοβολία. Είναι επίσης μεγάλης διάρκειας, κρατάει και αυτό την επιδερμίδα μου δροσερή και ενυδατωμένη για πολλές ώρες, το χρησιμοποιούμε όλοι οικογενειακώς και είναι επίσης δερματολογικά ελεγμένο!  Και τα δύο αντηλιακά, είναι κορυφαία σε αυτά που κάνουν, με κρατούν ενυδατωμένη για όλη την ημέρα, γεγονός που το έχει ανάγκη η επιδερμίδα μας όσο τίποτα άλλο τους καλοκαιρινούς μήνες.


Τέλος, για τον καθαρισμό του προσώπου μου τόσο μετά το μπάνιο μου όσο και αργά το βράδυ χρησιμοποιώ το Dermagor Gel De Toilette που είναι ένα καθαριστικό για ξηρά και άτονα δέρματα, με φυτικά εκχυλίσματα, λιποαμινοξέα και φυτικά αφριστικά χωρίς σαπούνι. Καθαρίζει σε βάθος το δέρμα μου, απομακρύνοντας τους ρύπους και τα νεκρά κύτταρα και δεν μου προκαλεί ερεθισμούς. Είναι δροσερό και μου αφήνει μία αίσθηση απόλυτης απαλότητας στο δέρμα που κάθε φορά που το χρησιμοποιώ μου προκαλεί ευχαρίστηση.
Η εταιρεία Dermagor, άλλαξε αναμφισβήτητα τη δική μου ρουτίνα περιποίησης τώρα το καλοκαίρι. Εσύ μπορείς να την βρεις στη σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/dermagorgreece/ και στην ακόλουθη σελίδα http://inpa-gr.com/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να προστατεύετε και να ενυδατώνετε την επιδερμίδα σας, γιατί μια μέρα θα σας ευγνωμονεί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών