Δημιουργήστε την τέλεια βάση τώρα για τις γιορτές με το μοναδικό PRIMER από την εταιρεία GRIGI!

Κορίτσια μου, έφτασε αυτή η εποχή του χρόνου όπου όλες μας επιτέλους έχουμε τον χρόνο να ξεκουραστούμε, να περάσουμε όμορφα και να δώσουμε λιγάκι χρόνο παραπάνω στον εαυτό μας. Καθώς λοιπόν, οι περισσότερες από εμάς σε όλη την διάρκεια των γιορτών θα είμαστε έξω από το σπίτι, έψαξα και βρήκα την απόλυτη βάση για το μακιγιάζ μου και είναι από την εταιρεία GRIGI.


Δεν σας κρύβω, πως από πάντα έψαχνα για μια εταιρεία, που θα είναι οικονομική αλλά η ποιότητά της θα είναι εξαιρετική. Και πλέον, με την εταιρεία αυτή έχω όλα όσα ζητάω και έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένη από την ποιότητα των προϊόντων της εταιρείας! To PRO OPTIMUM PRIΜΕR, είναι ένα προϊόν, που διαρκεί όλη την ημέρα, αφήνει ματ την επιδερμίδα και παράλληλα ώστε να έχει μια μεταξένια υφή και το σημαντικότερο από όλα για εμένα είναι πως δεν περιέχει parabens και είναι oil free. 


Είναι πλέον το νούμερο ένα μυστικό μου, για μια τέλεια βάση, χωρίς πολύ κόπο. Το προϊόν είναι άσπρο, αλλά όταν έρχεται σε επαφή με την επιδερμίδα γίνεται διάφανο. Διατηρεί το μακιγιάζ μου στη θέση του όλη την ημέρα και θεωρώ, πως αυτές τις γιορτινές ημέρες είναι το τέλειο δώρο για την αδερφή, την μαμά ή την κολλητή σας. Μάλιστα, έρχεται σε μία γυάλινη στιβαρή συσκευασία, πολύ προσεγμένο και πάρα πολύ οικονομικό.


Αν λοιπόν, φέτος τα Χριστούγεννα ψάχνετε αυτό το προϊόν, που θα σας κάνει να διατηρήσετε την λάμψη και την μαγεία των Χριστουγέννων στο μακιγιάζ σας αναλλοίωτο πολλές ώρες, η εταιρεία GRIGI σας έχει όλες εκείνες τις προτάσεις, που θα σας κάνουν να μην την αλλάζετε με τίποτα. Τα προϊόντα της εταιρείας, μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/Grigimakeup/?fref=ts και στο Instagram https://www.instagram.com/grigimakeup/. Kαι να θυμάστε, πως καμία γυναίκα δεν είναι πλήρως ντυμένη, χωρίς το κατάλληλο μακιγιάζ!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti